La reforma absurda del Llavaor d'Olocau
Anónima
15/10/2025
El llavaor del poble ja era hora d'arreglar-lo i deixar-lo bonic, però la reforma és absurda, les finestres que han posat no deixen ventilar per dins i la calor es condensa i a mes fa calor dins, quan abans el llavaor era el lloc més fresc del poble i ara és tot el contrari, sumant això, l'aigua també pateix el tema de no tindre ventilació, està verda, i conté moho, i a mes també fa peste, l'aigua no està gens neta i el manteniment en el llavaor és nul, a la nit per fora molt bonic però per dins la meua opinió sobra llum.
Aleatorios relacionados
Temas aleatorios
Noticias aleatorias
- Maexpa recurre al juez para exigir 4 millones a Olocau
- El agua maloliente del vertedero de Olocau alarma a los vecinos
- El ex Alcalde de Olocau dimite de edil tras ver el juez indicios de delito durante su mandato
- Condenan al ex Alcalde de Olocau a dos años de prisión por prevaricación urbanística
- El PSPV denuncia que emanan gases tóxicos del vertedero de Olocau







