Comunicat del PSPV-PSOE d'Olocau on us crida a què és concentreu a la porta de l'Ajuntament per demanar la retirada de la Llei de Reforma de Règim Local

Autor: PSPV-PSOE de Olocau
Fecha: 29/10/2013

El PSPV-PSOE d'Olocau, denuncia la Llei de Reforma de Règim Local que proposa el govern del Partit Popular, per què és un atac directe a la autonomia local, a la Democracia i, a la fi, a la Democracia Participativa que estem encetant al nostre poble.

La llei que proposa el PP lleva la possibilitat de què els Ajuntaments puguen atendre els Serveis Socials, l'aigua, l'educació, la replegada de fem i habilita les Diputacions per què ofereixen els serveis, amb la pèrdua de cercania que això comporta, posant les bases per què és configuren grans bosses de corrupció i deixant els Ajuntaments com una mena d'oficina d'alcanç de les Diputacions.

Aleshores cal que fem sentir la nostra veu. La Federació d'Associacions de Veïns, a nivel estatal, proposa que demà a les 19 hores, ens concentrem davant els nostres Ajuntaments per demanar la retirada de la llei i defensar els nostres Ajuntaments, que corren el risc de, fins i tot, desaparèixer com a tals.

El PSPV-PSOE d'Olocau vol donar suport a l'iniciativa de les associacions veïnals i us crida a tots i totes, veïns i veïnes a què és concentreu a la porta de l'Ajuntament a les 19 hores per fer sentir la nostra veu, en defensa del què és nostre.

¡DEFENSA EL TEU POBLE! ¡DEFENSA EL TEU AJUNTAMENT!

Us esperem a tots i a totes.

Fuente: PSPV-PSOE de Olocau.

Comentar ahora