La mesa electoral d'Olocau
Mussol
16/05/2007
M'agradaria saber com va quedar la elecció del membres de les meses per a les pròximes eleccions. Se que es va realitzar un ple fa poc, i pel matí amb eixa finalitat, se que això es fa per sorteig entre els electors amb un determinat nivell d'estudis, y se que això es fa públic per a que asisteixca el personal que vulga, la qual cosa li dona garantia de publicitat. Y sé que noltes d'aquestes coses no s'han complert. Agustín segueix en la costum de fer "el que creu convenient" amb l'aplaudiment del seus mariachis. Però ja els queda poc...
Aleatorios relacionados
Temas aleatorios
Noticias aleatorias
- Los vecinos de Olocau votarán la aprobación del PAI en un plebiscito
- Condenan al ex Alcalde de Olocau a dos años de prisión por prevaricación urbanística
- Calvo renunciará mañana al acta de edil en Olocau
- Olocau denuncia al ex Alcalde del PSPV por urbanizar por decreto un terreno de su mujer
- Proliferan los escombros incontrolados junto a un vertedero en Olocau







